Ramazanın başından oruç tutmaya başladım. 8. Günü regli olduğum için ara verdim. Tekrar başladım bu 4. Günüm. Ama bu 4 gün çok zor geçiyor. Hele bugün çok daha kötüyüm. Bu açlık değil. Baş ağrısı, halsizlik, yorgunluk çekiyorum. Konuşmaya mecalim yok öyle söyleyim. Öğle 12-1 gibi başlıyor bu halim iftara kadar. Ne tetikliyor böyle anlamadım. En sıcak yazlarda, yoğun çalışırken bile böyle zorlanmadım biliyorum. İftardan sonra hiç birşeyim kalmıyor. Öyle abartı şekilde ne yerim ne içerim. Neden böyle oluyorum. Tutmayın demeyin çözüm arıyorum. Sahurda yeterli yiyorum. Ama 4 gündür neden böyle oluyorum anlamadım.