GmzSnn Eagil hahaha ayLarı biLmemde çatır çatır doğuran biri oLarak örnek aLınmaLı cesaret werici yazıLar 😂😂😂
Minikimm Ay ben doğum hikayemi yazamadım bile. Çünkü beklenen doğum tarihinden sonra doğdu kızım 😂bı hevesle vakit bulduğumda yazayım dedim girip baktım programa giriş yapmak için yeni bir doğum tarihi istiyordu bende uğraşmadim 😁
Eagil Minikimm benimde oyle oldu 40+3 de geldi dogum tarihini tekrar ayarlamistim oda bi eksi mesela bazi aplikasyonlar 42 haftaya kadar 40 ta dogurmayan bi cok kisi var girilmio.ondan sonra uyari veriyodu surekli
Thesra Ben hiç yazmadım doğum hikayemi hep isteyenlere anlattım birçok spinaş sezeryan olucak olan anneler ben anlattıkça cesaret bulmuşlardı ama yazmak gelmedi hiç içimden sabitlensin diye🤔🤔meraksızım ben galiba yahu
NNeslihaNN Eagil size dememiştim zaten canım benden sonra dogurdugun için hatırlayamadım bakmıyorumda öbür programa🙂
Meryemak Benimde sabitlenmemişti kırılmak aklıma gelmemişti valla keşke aklıma gelseydi de Happy mom da post açıp trip atsaydım 😂😂 Aman çok şükür atlattık o günleri acısıyla tatlısıyla 🤗
Eagil Meryemak oyle deme gece gunduz mesai harcadim ben orda 😁 oyle valla cok sukur atlattik baska boyuta gectik
NaimeYilmaz Eagil sayfa moderatorlerı mom’da sabitleme yetkısı yoktur sadece sayfanın yöneticisi adminin yetkısındedir ne kadar kalıcagına neyin etiketleneceğine o karar veriyor çok büyük ihtimal gözden kaçmıstır keşke etıket yapsaydınız admine 🤷♀️
Eagil [bilinmeyen] evet bircok insan bilgi alışverişi yapti fikir edindi doktor ne kadar bilgi versede yasayandan dinlemek farkli