Ya allah razı olsun kızlar 🙏🙏
gündüz işteyim dükkanım var ı yüzden dinlenme şansım olmuyor ben de bebek uyuyunca biraz kendime vakit ayırayım diyorum geç oluyor 😖
ev işi abiyle ilgileniyorum derken 12-1 sabah da erken kalkıyoruz malum
bu meyvelerin suyu mu içiliyor demleniyor mu