Aynı şeyi yasadim 2 ay 15 günlük bebeğim. Geçtiğimiz pazar günü sabahtan aksama kadar agladi sesi kisildi ağlamaktan.ben gaz zannettim ve tuvaletini yapmadığı için ilac vermistim ona rağmen yapmamıştı.sonra birden aklima geldi,acaba doğmadığı icin mi tuvalet yapamadı diye . nişastayi suyla pisirdim denemek için icirdim biraz ve yavrum 2 saat uyudu meger acliktan uyumuyomus. Benim oglum memeyi birakmadi saatlerce emiyodu ama bos emiyomus sanirim her bebegin tepkisi farkli oluyor. Esim hemen mama alalim falan dedi ama aldirmadim direkt gittik aktara hurma aldim , karisimlar hazirladim ( dileyen olursa tarifini yazabilirim) , lohusa şerbeti ve suya agirlik verdim. Ve bugunr kadar hic bi is yapmadim oğlum uyudu ben de uyudum veya Dinlendim . cok sukur hemen toparladı ve göğüslerim dolmaya başladı. Kendinize inanın derim ben 😊