Deletedmom_33 Asilmomm Bende mama veriyorum o yüzden 4-4.5 aylık başlayacakgim doktoruma sorup havuç ile başlamayı düşünüyorum
Angel00 Longingg yedikleriniz olarak nelerden tattırdınız mesela 🥺 mazur görün merakımı 5 ay 15 günlüğüz başlayacağız bizde inşallah yavaştan araştırıyorum nasıl bir yol izlemem gerektiğini
Longingg Angel00 ay estağfurullah ☺️ Ben ne yediysem valla özellikle yapmadım. Normal yemekten seçtim hep. Salatalık peynir patates makarna Allah ne verdiyse diline değdirdik
yagmursen Asilmomm mama ile beslenenler evet ama bazıları anne sütü verirken de başlamış.. bu çok garip :)
mutluannissss 4 aylik 5 gunluguz 4 aylikken basladik. ilk gun muz verdim sonra muz armut bugun elma armut ( pure seklinde cok kalinsa suyla inceltiyorum ve icine biskuvu kirintilari var hazir ondan koyiyorum. tadimlik yiyor yavas yavas olucak zaten🥰
BuseBlt Asilmomm bende arkadaşıma birşey sordum az önce ek gıda ile ilgili yok daha çok erken kilosu iyi niye veriyorsun şimdi verme bı sürü şey söyledi 🙄🙄
Asilmomm BuseBlt tercih meselesi herkes bişey söylüyor zaten zararlı olsa doktorlar önermez alıştırma için verebilirsiniz bence ama siz daha iyi bilirsiniz tabiii☺️☺️
curly_mom yagmursen mamayla bile olsa bence yine de erken, bağırsaklarına en uygun şey anne sütü yoksa mamadır.. Herhalukarrda beklenmesi taraftarıyım ben (çook özel bi sebebi olmadıkça).. Kendi yemeklerinden tattırmak nedir yaa 😰
BuseBlt yagmursen 4 ay 6 günlüğüz bugün kontrole gittik tadimlara başla dedi. Bende 5-5 buçuk ayda başlatır diye düşünüyordum ama sadece mama ile beslendiği için baslayabilirsin dedi
yagmursen BuseBlt sizinki de sadece mama aldığı için başlatmış erken ama anne sütü almadığı için desteklemek istemiş. Anne sütü alanlar full anne sütü verenler bile baslamış ona sasırdım
oglumherseyimm Asilmomm hayır zorla emzirmeye çalışıyorum uyku aralarında emiyor sadece kilo alımı yavasladigi için başla dedi bize
Lisabh BuseBlt benim oğlum da sadece mama ile beslendiği için 4. ayımız da ek gıdaya başlayacağız şu an üç buçuk aylığız
DerinTuana BuseBlt cok cok fazla ürün ile baslamıs.Once her sebze ve meyveden üc güb kuralı ile tadıma baslamanız gerekıyor
BuseBlt DerinTuana araştırdığım kadarıyla bende o şekilde biliyordum önce sebzelerden tek tek başlar sonra karıştırır, sonra da meyvelere yoğurda geçerim diye düşünüyordum ama önce çorbadan başlattı iyice kafam karıştı 🤷
Banaannede Asilmomm bizim diş de geliyor sabah akşam elinde yeşim soğan. Onun dışıdna parmak şeklimde meyveler veriyorum hem dişlerini kaşıyor hem tadım yapıyor. Püre halide bal kabağı verdim sadece. Sevdi. 😊
Zlm BuseBlt bende havuç ve patatesi birlikte başladım banada doktor öyle demişti içine biraz pirinç haşlayıp sonra ezdim öyle verdim sonraki verdiklerimi o karışımın içine ekledim havuç patates ıspanak mesela ve bende 4 aylık başladım ama ben kendim istedim
Serpiltoprak21 Asilmomm çorba faln demedü büzümkü havuçla başla avakoda yoprut falan diye git dedi herkesün fatklı demkk
Asilmomm Serpiltoprak21 evet yaaa bende şaşırdım herkesin kafalar karışık neyseki amaç aynı oyuzden bişey olmaz :))