Lisabh BuseBlt çorba ne çorbası acaba tarif yazar mısınız 😊ben yoğurtla başlayacaktım madem Dr çorba demiş onunla başlarım belki
BuseBlt Lisabh havuç, patates, kabak, 1 tatlı kaşığı zeytinyağı, 1 tatlı kaşığı irmik, bulgur veya pirinç hangisini isterseniz 2 bardak su yazmış 3 gün kuraliyla sizin kaç aylık
Kk41 DerinTuana mama ile beslenmesi ek gıdaya erken geçecek anlamına gelmiyor diyor bazı doktorlar da . Tabi her anne kendi bilir
frambuaz Asilmomm 3 gun kuralı ile dikkatle ilerlersen bırsey olmaz canım baslangıc lar farklı oluyor ama smac aynı her doktor farklı baslatıyor Baska bir sorun olursa sorabilirsin canım ileriki zamanlarda 🥰
ttugceymenn Asilmomm Benim doktorum da 4 ay dedi kızım 4 ay 14 günlük hala başlamadım 1 hafta sonra düşünüyorum veya bayramdan sonra emin olamıyorum 😅 ilk sebzelerden başlayacaktım ama emin olamadım yoğurt sebze mi yapsam dedim çok zor bu ek gıda işi 😅
Longingg Angel00 evet geçtiğimiz ay yediklerimizden değdirdik ağzına şimdi başladık yemeye artık ☺️ Her ay kontrolümüze gidiyoruz
ttugceymenn Helio Ya bizim doktorumuz da tam tersi 4-6 ay bebeğin alerjik besinleri daha iyi tolere ettiğini artık amerikada falan bu şekilde yapıldığını ülkemizde ek gıdanın 2002 de en son güncellendiğini söyledi biraz yabancı makale oku araştır dedi😬
BuseBlt Asilmomm valla benimde ilk bebeğim bana erken geldi ama doktor başlat dedi sadece mama ile besleniyor çünkü. Bugun soyledi daha başlamadım ama corba havuç patates kabak 1 tatlı kaşığı zeytinyağı 1 tatlı kaşığı irmik, bulgur yada pirinç hangisini isterseniz 2 bardak su yazmış
Asilmomm BuseBlt Erken gbi ama coğu kişi bu zamanlarda başlıyor bende başladımm eninde sonunda vercez alışsın bebeğim😋😋
DerinTuana BuseBlt cok cok fazla ürün ile baslamıs.Once her sebze ve meyveden üc güb kuralı ile tadıma baslamanız gerekıyor
Zlm BuseBlt bende havuç ve patatesi birlikte başladım banada doktor öyle demişti içine biraz pirinç haşlayıp sonra ezdim öyle verdim sonraki verdiklerimi o karışımın içine ekledim havuç patates ıspanak mesela ve bende 4 aylık başladım ama ben kendim istedim
oglumherseyimm Bizimde doktorumuz 4 aylıkken yavaştan başla dedi bizde 4,5 ayligiz ben 10 gündür veriyorum az az yediriyorum
Lisabh BuseBlt benim oğlum da sadece mama ile beslendiği için 4. ayımız da ek gıdaya başlayacağız şu an üç buçuk aylığız
sevim_kos Asllihhan doktora sorun yine ama şuan sadece tadına baktırmanız gerekiyodur. Doyumluk değil bi çay kaşığıyla başlanıyo yavaş yavaş artıyo. Ama sizinki bana da çok erken geldi. Biz 5. ay kontrolünde başlayıp başlamıcamızı konuşucaz
BuseBlt Asllihhan bizimde 4 ay 6 günlük başla dedi de bir -iki hafta beklerim belki bilemiyorum kafam karışık 😂😂
yagmursen Dün 4. Ay kontrolümüz vardı kızımız çok iştahlı ve yemeye hevesli. 6. Aydan önce bagırsakların sindirime hazır olmadığını söyledi ama kızım çoook hazır olduğu için 5.5 aylık en erken baslayacagımızı söyledi.. 5 ten öncesi çok ciddi şekilde erken.. bir insan neden bebeginin bagırsaklarını midesini karacigerini yormak ister hazır değilken anlamam..
BuseBlt yagmursen 4 ay 6 günlüğüz bugün kontrole gittik tadimlara başla dedi. Bende 5-5 buçuk ayda başlatır diye düşünüyordum ama sadece mama ile beslendiği için baslayabilirsin dedi
Kk41 yagmursen birde bulgur pirinç tavsiye etmiş doktor 4 aylık bebeğe şaka gibi. Bulguru büyük insanlar zor sindiriyor
BuseBlt Asilmomm bende arkadaşıma birşey sordum az önce ek gıda ile ilgili yok daha çok erken kilosu iyi niye veriyorsun şimdi verme bı sürü şey söyledi 🙄🙄
Angel00 Longingg yedikleriniz olarak nelerden tattırdınız mesela 🥺 mazur görün merakımı 5 ay 15 günlüğüz başlayacağız bizde inşallah yavaştan araştırıyorum nasıl bir yol izlemem gerektiğini
oglumherseyimm Asilmomm hayır zorla emzirmeye çalışıyorum uyku aralarında emiyor sadece kilo alımı yavasladigi için başla dedi bize