anneesi Melake Her bebekte aynı olmuyor ama sabırlı olmak gerek. Bizimki çok ama çok zor geçmişti hayatı sorgulamıştım resmen.
minnakin_annesi Melake aynisi birebir aynı. her gelen her söylediğim Allah sabır versin işin çok zor diyo. ne atakmış arkadaş. inşallah normale dönerler atak sonu
Alinabebek Melake evet böyle az uyumalar falan herşeye ağlama iştahsızlık anlatılmaz yaşanır 4. Ay atağı
Balyanak_annesi Melake gaz olayini cok.şükür koca kari ilaciyla atlattik ve zorlanmadik karninin agridigini hissedince göbek kismina katran koydum hep ve sorunsjz gecirdik
Melake Balyanak_annesi 4 ayı gectik hala aksamları ağlıyor son zamanlarda dahada coğaldı atakda yapabilirmi acaba ya
Yasemin-35 Boncuk21 Uzun süre ikisini aynı anda emzirdim . Ama büyüdüler ve tek tek daha çok keyif alıyorlar. İsterlerse günde bir iki kere aynı anda emzirebiliyorum yine