Melake bizde geceleri uyksunda ağlama ,gündüzleri aşırı huysuzluk ,meme reddi gibi şeyler yaşadık ama çok şükür sadece 3 gün sürdü .gülen agulayan kendi kendine sesler çıkaran kızım gitmişti yerine asık suratlı sürekli mızmız ağlayan bir bebek gelmişti .böyle devam ederse yandık dedim ama çok şükür kısa sürdü .birden bire bütün etkileri geçti eski neşeli kızım geri geldi 🤗