GoNcaN sevdaakyol arada yüz üstü yatırın boyun sırt ve kol kasları için etkisini görüceksiniz 🤗 yanından ayrılmayın 🤗 benim oğlumda 3 ay 24 günlük ama kırkından sonra yüzüstü yatırıyordum yanındayken 2aylıktan beri maşallah dik tutuor 🤗
Deletedmom378 sevdaakyol vallahi etraftakiler korkuyor işte şu geğrek meselesi ama ben oturtmaya çalışıyorum sizde endişelenmeyin her çocuğun gelişimi farklı oluyor
Embish Siz bebeginizin kas gelimi icin neler yapiyosunuz bnm bebegimde 3 aylik bn karninin ustune koyuyorum 1 2 dk kollarindan tutup kaldiramiyorum korkuyorum tecrubesiz anneyim sizin negibi onerileriniz olabilir bana ne yapabilirim