mervemir- biz 4 aylıkken kullanmaya başladık. Eğer arkada oturuyorsam ters, arabayı kullanıyorsam yan çeviriyorum ki beni görebilsin ağlamasın. Açıkçası hepsiburada da çok fazla yorum var okumanızı öneririm. Hatta ne kadar iyi yorum varsa o kadar da kötü yorum var. Ya Allah bismillah deyip 1800 tlye aldım. Kalite olarak gayet beğendim. Rengi vs de güzel. Ve rahat ki bebeğim duruyor içinde. Çok seviyor. Rahatça uyuyor. Herkesin oto koltuğu alırken önceliği yatar pozisyon ama şunu ekleyeyim hepsi aynı bu konuda. Çok araştırdım. Bir de terleme konusunda da hepsi aynı, bebeği ince giydirmek ve arabayı serin tutmak gerekiyor. Aklıma gelenler bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Başka aklınıza takılan varsa sorabilirsiniz 😊