HappyKids Canımız annelerimiz, en çok satanları sizin için bir araya getirdik. Sizler de yorumlara tercih ettiğiniz ürünleri yazabilirsiniz💜 Oto Koltuğu https://ty.gl/9q3iilrvoy Kısa linki açamayanlar BURAYA TIKLASIN
27_irem HappyKids DOONA tekerlekli otokoltuk. Hem bebek arabası oluyo hem otokoltuk ve efsane bişey çok kibar
Yusufnursel HappyKids Kaydedeni anında kaydediyorum 🥰 https://ty.gl/wncnzvurg9 https://ty.gl/eaxt24bpjk
NmalkoC 27_irem bizde doona almıştık ama sadece 5. Aya kadar kullanabildik sonra sığmadı içine evet kullanışlı fakat 5. Aydan sonra hem oto koltuğu hem bebek arabası satın aldık tekrardan
pandemibebegi Joie I spin 360 kullanıyoruz çok memnunum. Dönmesi çok işime yarıyor yüksekliği de çok iyi kızım heryeri görüyor sıkılmıyor. Güvenli de bir koltuk.
HicisleriBakani Arastirdim birkac model arasindan o an indirimde olani sectim. Modeller chicco unico, doona tekerlekli ve casual idi. Chicco aldim. Cok memnunum.
Daenerys Ben de 4 markayı araştırdım besafe heyner chicco, prego. Fiyat performans bakımından heynerde karar kıldık inşallah iyidir başka kullanan var mı acaba?😁
Handeshamza Daenerys heyner Kids infinity twist kullanıyoruz çok memnunuz. Dönebildiği için çok rahat
NmalkoC sadekahve_bitter bize satın alırken 1yaşa kadar kullanıkıyor dediler fakat 5 aydan sonra cocuk sıkışmaya başladı kullanamadık 6. Ayda tekrar oto koltuğu ve bebek arabası satın almak zorunda kaldık
Lmnkzk Heyner kullanıyoruz. Cok memnunuz. Hem Alman teknolojisi hem de diğerlerine göre daha uygun fiyatlı
Aag Hem 360 derece dönsün,hem yatış pozisyonu güzel olsun min 4 pozisyon hem ucuz olsun adac olayını malesef çok üsteleyemem adac öı modeller 6 7 binden başlıyor ben Mak 3 verebilirim.öneriniz var mı anneler?
Betelgeuse Aag kraft safe spin çok memnunum 2.600 civarı almıştım aynen dediğiniz özelliklerde adac geçmiş bulamadım kraft adac değil ama Avrupa standartlarında testleri geçmiş 0-36 olması çok iyi ve kesinlikle dönebiliyor olması mükemmel bebeğim 11 kilo oturtmam çok zor olurdu dönmeseydi
Grlzynp Elifffko kraftın hangi modeli kullanıyorsunuz?bende kraft düşünüyorumda işin içinden çıkamadım🤦♀️