annesininbaliii bende taktirdim hic zor degil sinek isirigi gibi agri oluyo anlik hemen geciyo ama ben doktor hatasi yüzünden cokarttirdim bende iltihap ve yara vardi yarami yaktirdim ama o doktora taktiramadim randevusu yoktu baska doktora taktirdim o da iltihapli yere takmis kaymis spiral agrim vardi gittim yara yaktirdigim doktoruma o da baktiki kaymi iyi hamile kalmamisin iltihaptan kaymis dedi cikarttirdim bidaha taktirmamistim iltihap bitene kadar ama o zamana kadarda tekrar hamile kaldim🤣 simdi 36 gunluguz 40 imiz ciksin 41 inci gunde gel takalim dedi doktor