Ya banada sezeryan için hep böyle konuşup moral verdiler ilk kalkıştan sonra resmen işkence oldu morfin vermek zorunda kaldılar aynı cümleler şimdi korkulacak bişi yok falan anılarım canlandı sprel taktırmam lazım buda sezeryan muhabbetine döncek diye korkuyorum kimse bana gerçeği söylemiyor ki hazırlıklı olayım 😭😭😭