_ipekk18 merhabalar, tabiki dişte olabilir. Ellerini kemirmesi, ağzına sokması.. gayet normal bu aylarda. Ellerini keşfediyor.. Aynı şekilde salya da çok normal. Tükürük bezleri gelişiyor ve bebeğiniz onu yatması gerektiğini bilmediği için diliyle ileri itiyor.. bunları da göz önünde bulundurun derim..