GizemAliKaran Aysenurkp evet bende onu kullandım ama bizim bebek aşırı çakal 😄 aldığım tüm danışmanlar doktoru bile şok oluyor sürekli
GizemAliKaran Aysenurkp danismanimla ve doktorla görüştüm idrar yolu enfeksiyonu dan şüpheleniyorlar eğer açlıktan gorulseydi kristal sürekli olurdu dediler belli aralarda görülüyor
GizemAliKaran Aliaslan1 işte tekrar görüştüm doktorla daha çok enfeksiyona bağlıyorlar genital bölgesinde de şişli falan oldu çünkü test vereceğiz
GizemAliKaran Bugleminannesii aslında kilo alımı güzel hatta gelişim olarak doktor ben sürekli önde götürüyorsun çocuğu öyle söylüyor
secoz GizemAliKaran 3. Aydan sonra gece beslenmesi için uyandırmayın diyor doktorlar 😊 kendileri çok acıkınca uyanıyor zaten benim kızım da öyleydi 4. Aya girdik gece 3-4 arası uyanıyor kendi kendine acıkıp