GizemAliKaran siz daha ne istiyorsunuz😄 aç olan bebek gece uyanır.Uyanmaması değil uyanması kötü . Sakın bu yüzden mama vereyim demeyi aman yaRabbi şaşırıyorum burada yazılanlara yahu!!! Yeni doğan bebek 2-3 saatte bir uyandırılarak emizirilir o da sarılık olmasın diye siz diyorsunuz 3 aylık😀 Benim oğlum da 3. Aydan itibaren sürekli uyanmaya başladı çünkü sütüm fazla olsa da sütümün kalitesi yeterli değildi çünkü üç öğün değil iki öğün besleniyordum ara öğünlerde besin değeri az şeyler yiyordum ve protein et,yoğurt,peynir,yumurta her gün yemiyordum bu yüzden sütüm kalitesizdi ve aylık kilosunu az almaya başladı. 17 aylık olduk ve hala geceleri çok sık kalkar bazı geceler 5-6 kez uyanır. Hatta bazı geceler daha fazla olurdu.O kadar alışkanlık oldu ki gece yatırmadan karnını doyururum yemek yedirirm. Hala da uyanır.kesintisiz uyku nedir bilmiyorum. Demek istediğim şu ki bebeğiniz aç olsa bırakın zor uyandırmayı o sizi çığlıklarıyla uyandırır zaten merak etmeyinn………