AyseAlyamm ben jel de kullanıyorum cipsde kullanıyorum bazen kalıcı oje güçlendici sürdürüyorum.. uzun yaptırdığım oldu ama ek gıda dönemine geçtiğimiz için birde elimle vermek zorunda kaldım için bazen tırnak boyutunda yaptırıyorum herhangi bir zorluğu yok aksine kendi tırnaklarımız bebeği çizerken jel yada cips çizmiyor:) sadece renkli yaptırma sıkılırsın ilk olucaksa 😅