AyseAlyamm Selam kızlar 😘 protez tırnak yaptırmayı düşünüyorum tırnak yeme problemim var bırakamıyorum protez tırnak denemek istiyorum . Ev hanımıyım su an . Günlük hayatta kullanımı nasıl temizlik vs yaparken bı sıkıntı oluyor mu ? Artıları eksileri neler ?
gibicibicis AyseAlyamm ben yaptırmadım ama kuafördeyken dikkat edilmesi gerekenleri duymuştum yanlış hatirlamiyorsam protez tırnak içindi doğruysa bilenler onaylar bulaşık yıkarken eldiven takmak sifona basarken ışıkları açarken yani ışık düğmesine dokunurken ve hani tırnaklar uzun olunca telefonda yazı yazarken çat çat ekrana vuruyor ya ona dikkat etmek gerekiyor olabildiğince tırnak kullanilmicak dokunduğun şeylere parmak ucu değecek bu şekilde hatırlıyorum tabi bunlar protez içinse 😊
Karsu11 AyseAlyamm kısa yaptırdım ama ben memnun kalmadım çıkarttıktan sonra berbat haldeydi yag kullandım tirnak bakım için öyle yeni yeni düzeldi bebekle uzun olmuyor bide ben yapo gereği uzun tırnaklı birinin elinden yemek bile yiyemem midem bulanır önermem
MerveDuruAmine Ben kendi tırnaklarımı bile uzatamıyom bacım bebelerden kaldı ki protez yaptırıcam 🤣 çok lüks şuan bana tırnak bile 😬 lakin kuzenim yaptırmış rahat diyordu tabii kendisi temizlik filan yapmıyor
AyseAlyamm MerveDuruAmine benim kızım büyüdü canım o yüzden ellerimden utanıyorum . Acı oje vs çok kullandım ama yok şu an kızıma yemek yedirdigim için acı oje kullanamıyorum böyle de beni gördükçe kötü örnek olduğumu düşünüyorum o da ara ara yapamaya başladı çünkü . Ama tabi ki ben temizlik yemek vs yapıyorum . Yemek neyse de temizlik yaparken sıkıntı çıkarmasın . Çok uzun istemiyorum zaten normal tırnak boyuna gelse yeterli 😊
AyseAlyamm Daenerys benim kızım 3.5 yaşında artık alt alma problemimiz yok 😃 temizlik vs yaparken sorun oluyor mu çok uzun yaptırmayı düşünmüyorum zaten
MerveDuruAmine Jel olanları var onlar temizlikte problem çıkartmıyor diye biliyorum lakin çok pahalılar AyseAlyamm
Daenerys AyseAlyamm yok yok gönül rahatlığı ile yaptırın o zaman. Ben uzun müddet yaptırdım sonra kendim uzattım sonra alt açarken sorun olunca kestim derken yine yiyorum🥲 çok iyi anlıyorum sizi mutlaka yaptırın
AyseAlyamm MerveDuruAmine kuzenim güzellik uzmanı ona fiyatı ayarlatabilirim 😂 jel tırnak aklımda olsun 😊
Daenerys AyseAlyamm jel daha kibar ama kolay çıkıyor 😅 akrilik daha sağlam taş gibi ama ikisini de bakımlarını yaptırdıktan sonra sorun olmaz
AyseAlyamm Daenerys yaa sizde yeme problemi yüzünden mi yaptırıyordunuz çok kötü bı takıntı yaa çok korkuyorum kızımda başlayacak diye ben annemin el tırnaklarımı kestiğini hiç hatırlamam mesela😢 çıkarttıktan sonra kendi tırnaklarınız da deforme olmuş muydu ?
AyseAlyamm Daenerys o zaman akrilik öneriyorsunuz sağlam bişey olmalı ev işi yapıyoruz her gün çamaşır bulaşık vs özellikle bı yerleri silerken bişey olur diye korkuyorum ben . Kaç hafta da bakımlarini yaptırıyordunuz
Daenerys AyseAlyamm deforme oluyor ama insan mecburiyetten yaptırıyor. Jel daha az deforme ediyor ama. Benim annem değil de babam yermiş şuan yemiyor ama ben devam. Şimdi oğlum da görüp yiyecek diye korkuyorum
Deryaliiiiiii Ben yaptırmadım kullanmadım bilmiyorum ama sende kısa yaptırabilirsin ozamn kolay olur bence ama araştır abdest oluyormu acaba
AyseAlyamm Deryaliiiiiii araştırdım canım bu yüzden yaptırmaya karar verdim tedavi amacli yapıldığı için engel değilmiş estetik , güzellik amaçlı yapildigu takdirde gunahmis
AyseAlyamm gibicibicis eevt bende böyle biseyler hatırlıyorum sanki ama uzun tırnaklar için mi geçerli bu yoksa tüm protez tırnaklar için mi ? Ben uzun yaptırmayi düşünmüyorum normal tırnak boyunda olucak
AyseAlyamm Nazli92Alp güzellik amaçlı yaptiriyorsan günah canım . Benim tırnak yeme problemim olduğu için tedavi amacli sayılıyormus bu yüzden engel değilmis
kaganege Nazli92Alp Bu soruyu Nihat hatipoğluna sormuşlardı abdest geçmiyor diye yanıt vermişti. Tırnağın üst yüzeyinede su değmesi gerekiyormuş.
AyseAlyamm Daenerys bizim ailede yok aslında benimkini psikolojik olarak düşünüyorum ben yaşanan travmalar vs annemle babam 3 yaşımdayken bosanmislar muhtemelen bundan etkilendim 😢