Evet benim kızlar tembeldi biraz 4-5 aylarına doğru tam dik tuttular çevremde fazla bebiş yoktu gözlem yapamadım akrablarımında bebeklerini bir görüyordum birde büyüyünce 😬 çevredeki insanlar moral bozmada birebir güzel annelerin canlarını sıkmasınlar diye post sahibine moral olmak istedim 🌼 Deletedmom_32