Minikmucizem__ Merhaba arkadaslar ben 17 ocakda 35+3 haftalik dogum yaptim simdi bebegim 3 aylik hala kafasni tam dik tutamiyor sizin bebebklee kac ayinda tutmaya basladi?
benaslindayohum Minikmucizem__ premature oldugu icin 3 aylik olarak degil dogmasi gereken zamana gore hesaplayip takip etmeni tavsiye ederim benim kizim 33+4te dogdu hep duzeltilmis yaşa gore hareketleri kontrol edildi
Gokcennderenn Minikmucizem__ sizin bebeğiniz 3 aylık değil ama 39 a tamamlamanız lazım bende 36 haftalık doğum yaptım düzeltilmiş ayına göre hesaplıyoruz herşeyini
glsmhr Minikmucizem__ 3 aylık kontrolüne götürün her bebek aynı değil tabi ki 1 haftada çok değişebilir bebeğim bugün tam 3 aylık oldu kafasını zorla kaldırmaya çalışıyor doktor bugün ellerinden tutup kaldırıp oturtmayı denedi kafası düşmedi 45 sn falan öyle durdu bunları kontrol ediyorlar 1 buçuk aylıkken de yüz üstü koyunca kafasını kaldırıyordu biraz şuan bizim gibi kaldırıp 5-6 dk duruyo etrafı izliyo bu demek değil ki sorun var ama doktor anlar kaldırmaya yeni başlamış olabilir bu kadarı da şuan yeterli diyebilir insanların etraftakiler uyduruyor demesine bakmayın yalan söyleyecek halimiz yok bir de erken doğduğu için bir ay sonra kaldırır da diyebilir doktor ablamın oğlu da belim oğlum gibi hep dikti kızı 5 aylık oldu anca kaldırdı kafayı yerden çok sağlıklı maşallah sadece uyuşuk canı istemedi yani
Divayorgun Minikmucizem__ aynı haftada 35+3 de doğum yaptım. Şimdi fotolara baktımda 2 3 aylıkken kucağımızda kafasını dik tutabiliyormuş. Ama bebekten bebeğe değişir burda çok okudum 4. 5. Ayına doğru tutabilenleri
secoz Minikmucizem__ benim ki 4,5 aylık yatırınca kaldırıyor ama ağlıyor hemen 😂 doktor demişti ki kaslar yavaş yavaş kafada. Gelişmeye başlar ilk kafa sonra boyun vücut ayaklar vs
MerveDuruAmine Bacım 3 aylık bebek kafasını nasıl dik tutabilir hiç mi araştırma yapmıyorsun 🥴 hele bir çocuk 5.ci ayına gelsin ne bu hız
Minikmucizem__ MerveDuruAmine vallah cevremdekiler bizimki 2 ayinda tutdu diyiyor o uzden endise etdim🥴
MerveDuruAmine Çevrenizdekiler abartmış bacım asma kulak sen onlara 3 aylık minnak daha dik tutmayı bırak tam net kafa kaldırmaz bile sakinleş tatlı anne Minikmucizem__
Minikmucizem__ Gokcennderenn doktor hic duzeltilmis ay falan demedi hep boyle yani 3 aya hesabladi o uzden sasirdim simdi
Havvadr Minikmucizem__ onu bende sonradan öğrendim benim doktorumda başta bilgi vermemişti yeni öğrendim aşıları doğduğu zmana göte ama hareketleri düzeltilmiş aya göre takip ediceksşn
Minikmucizem__ glsmhr doktordan 16 nisan geldik bebegin cok iyi dedi.ama insanlari laflari herkes bir sey soyluyor ve bende takinti halina getiyorum.cvbin icin tesekkurler💖
glsmhr benaslindayohum hahahah sizi yermek için yazmış gibi olmuşum ama gerçekten söylediğinize katıldığım için öyle yazdım 🙃
Asyamveayazim Bende 17 ocakta doğum yaptim 38haftadayken benim bebegimde kafasini dik tutuyor ama birden pat diyebirakinca carpisiyoruz ve cani aciyor hersey zamanla oluyor 2dakika filn yüz üstü yatırıp kafasini dik tutmasini sağlıyorum sonra yoruluyor zaten.
Asyamveayazim Minikmucizem__ 6800 gram boyuda 61 cm dün bizde rota aşısı olduk ve meme reddi yaşıyoruz sizde durumlar nasil?