Birkedilianne Birkullanici inşallah yarar canım bitki çayı içme ama açılma yapar düşük tehtidi oluşturuyor
cankuzularim Birkedilianne hayrı kesinlikle içme papatya çayı canim son haftalarda içiyoruz ki açıklık olsun diye sakın içme
cankuzularim Birkullanici 6+4 olduk daha miniğiz ama kanamam vardi kasik ağrısından resmen doğum sancısı gibi sancıları kramp ağrıları oluyordu
Birkedilianne cankuzularim Evet içilmemesi gerekiyor bitki çaylarının doktorum hamileyken sakın içme demişti
AntiSosyallKelebek cankuzularim Aboooo😂 ben bu doğum da tüpleri bağlatıyorum 35 den sonra bi doğum daha kaldırmam 😂
Birkullanici cankuzularim hAyırlo olsun bebeğin 😊 yani kişiye göre değişiyor tabi ama bu defa daha az almayı planlıyorum inşallah😅
Birkullanici AntiSosyallKelebek yani veriyorum da aslında benim gebelik şekeriö var açlık şekerim 100 çıkıyor ondan alıypruö birazda .ne kadar dikkat etsemde olmuyor 🤷♀️
Birkullanici Satmisimanasini ayy eskiden bende öyle yapardımda bebem benle uyuyor kulaklıklada rahatsız oluyorum 🤦🏻♀️
cankuzularim Birkullanici valla her gebelik farklı bu çok farklı oldu hele resmen son aylarda yaşayacağım şeyleri basta yasadim
cankuzularim AntiSosyallKelebek offff nasil olacak bilmiyorum.biri 4 biri 2 bucuk yaşinda daha büyük oglum benimle kalmıyor 😒