Birkullanici 😔soru başlıkta .geceleri uyku yok .sık uyanıyorum ve uykuya tekrar çok zor dalıyorum .ilkindede böyleydi. Daha 15 haftalık hani desem son aylar normal .bu uykuya bi çare bulan varmı
elifizm Birkullanici vallahi bunu son aylarda yaşadım, çok çok zorlandım . Asla uyuyamıyordum🥺 belki gebeliğe zararı olmayan çaylar vardır doktora sorsan
Busraata Birkullanici bunu 30.haftadan sonra yaşadim sağlık sorunlarım yüzünden.Doktoruna sor gebe kadın uyur beee ilk başta 😀 hayırlı olsun
AntiSosyallKelebek Birkullanici Sadece çiş için uyanıyorum aşırı sinir oluyorum 12.haftadayım daha ilerleyen günlerde WC de yatar kalkarım
Birkedilianne Birkullanici Ay bende hiç uyuyamazdım prilam içiyordum migde bulantım çoktu gece yatmadan oda öyle güzel uyutuyordu ki beni
Birkullanici Busraata şansıma tükürim ilk haftalarda çişe gitmekten şimdide nedenini bilmediğim uykusuzluk yaşıyorum😂
Busraata Birkullanici valla bilmiyorum ben yaşamadım ya uyuyarak geziyordum o zaman 😀😀hayırlısıyla kucağına al insallah 🙏
Birkullanici AntiSosyallKelebek ya bende çişe kalkıyorumda eskisi kadar sık değil bir iki sefer kalkıyorum ama kalkınca bidaha su içmezsen belki azalır tabi içiyormusun bilmiyorumda
Birkullanici AntiSosyallKelebek 😅 su zaten boğazımdan geçince 15 dk sonra çişim geliyor benim .tek probleö buysa suyu azaltmalısın geceleri😀 bu arada kilo aldınmı sen , ben 4 kilo almışım ya doktoruö çok diyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
AyseAlyamm Birkullanici ben papatya çayı ve progestan içmiştim. Tabi doktorum progestan kullanmamı söylemişti fitil olarak uykusuz kaldığım için ben içmeyi tercih ettim . Düşük tehlikem olmadığı halde bile içtim çünkü uykusuzluğum , panik atalar hadsafadaydı
Birkullanici AyseAlyamm anladım canım progestan nede olsa ilaç ya gereksi yere kullanmam şuan korkarım ben öyle şeylerden😅