Balim61 Hdeyikmmo34589541wfy cok ictigi icin tokluk hissi veriyodur yemek ondan yemiyo olabilir.Su iyi bisey ama hersn fazlasi zarar oetama gunde nekdr iciyo 2 yasindaki cocuk bu?
Balbocegi Hdeyikmmo34589541wfy yorumları okuyunca korkmadım değil. 1 yaşında kan/idrar testi yaptırmıştım. Sıkıntı çıkmamıştı çok şükür. Fakat iki yaş kontrolüne götürmedim daha. En kısa zaman da götürmek iyi olacak sanırım.