2 yaşındaki kızım çok fazla su içiyor ve sürekli tuvalete çıkıyor haliyle yani bana normal gelmiyor bu kadar su içmesi ben bile onun kadar su içemiyorum sizce bu kadar su içmesi normal mi doktora falan göstermelimiyim ve hiç yemek yemiyor zar zor veriyorum birkaç kaşık çocukları böyle olan anneler var mı