Benimde bebeğim 2 aylıkken uçak yolculuğumuz var inşaAllah.. neler yapmam gerek neler almam gerek altını açmam gerekirse nasıl yapacağım gazı olursa ne yapacağım hiç bilmiyorum birde uçak kalkarken kulaklarımıza birşeyler olur ya, bebeğime de aynısı olurda rahatsız olursa ne yaparım hiç bilmiyorum.. tecrübeli olan anneler yardım edin lütfen🌸