Neraops Ayaz20 günde bende 4 litrede fazla su içen biriyim dediğim gibi sade meyveli deil 6 seneden fazladır iciyorum
meyaski Neraops Ben her gün içerim düzenli olarak ama döbüşcük duruyor bende. Gerçi benim fazla kilom falan da var. İdeal kiloda mi belli olur bu sezaryen göbeğinin varlığı?
dostumdostum Neraops bence yapısal ben gençkende göbekliydim 50 kiloya düşsemde yine gitmiyordu göbeğim bne umudumu kestim artık sporda yapıyorum korse takıyorum ama gitmiyor😂
bjkbb Neraops ben her akşam içiyorum ama hiç gitmedi vala göbeğim ne güzel sizde işe yaramış. Aslında kilo verdim 12 kilo kadar ama az göbeğim kaldı öyle çok yemek yiyen biride değilim sadece su içemiyorum pek ondan sanırım
Neraops bjkbb madensuyu benim için yardımcıdır ama önemli olan sudur ben çok yemek tüketici ama suyuna çok icerim
bjkbb Neraops bnde ne yaptıysam alışamadım içemiyorum 😔 iftarda bile yarım bardak zor içiyorum midem bulanıyo su içince
Alparslan25 Neraops bende denemek istiyorum bebeğim 9 aylık çok şükür kilo verdim ama göbek hala var azıcık☺️ Maden suyu denicem bakalım inşallah işe yarar ya