Neraops Ramazan ayı zaten çok şükür oruçlarımı tutuyorum ama yemekten sonra mutlaka sade madensuyu içiyorum kızım 9 aylik çok şükür ayva göbeği bile yok gibi çok güzel kiloda verdiriyor 1 hafta içiyorum 3 gün içmiyorum
Snowglobe Neraops yaa gerçekten mi. Doğum yapalı 9 ay oldu. Kilom yok ama dediğiniz gibi o ayva göbek kaldı ve kilo olmayınca bariz belli olıyo. Madensuyu da çok kötü olıyo tadı ya. Kesin işe yarar mı acabaa
goktugmehmettt Neraops üç yemek kaşığı yoğurtla bi maden suyunu karıştır içine yarım şimonu sık iç yemeklerden bi saat sonra aç karnada sanah kalkınca bi sade türk lahvesi iç
MerveDuruAmine Yağları yakıp rahatlatıyor canım birde kür var yoğurt limon nane madensuyu buda iyi geliyormuş alchn
Neraops alchn sade içiyorum yağları yakıyor diyet hiç yapmadım aksine aburcubur da tukeden bir insanım sadece şekeri tuketmiyorum
Snowglobe Neraops bende 160 50 kiloyum valla ama göbüş almış başını gitmiş 😂 kesinlikle başlıyorum o zaman. 1 hafta 1 bardak maden suyu. 3 gün mola sonra 1 hafta daha. Peki ne zamana kadar böyle
Neraops denizyildizi__ Beypazarı madensuyu her yerde satılıyor soda gibi şişelerde ama insanlar onu da soda olarak biliyor ama deil madensuyu kendisidir hata emziren anneler çok iyi bir süt artırıcı ve hamilelikte magnezyum karşılayacak kadar zengin bir icecek hamileykende içtim
Linaninannesiii Ben normaldede içiyordum maden suyu ama gitmedi yağlar😂 hatta ekmek bile yemedim yani maden suyu kilo verdirseydi kesin ben verirdim. Bence sizin vücudunuz kilo vermeye müsait ya😂
Ayaz20 Neraops maden duyuysan kilo yada göbek eriseydi dünyanın en zayıf insanı ben olmam gerekildi 😅😅😅 günde 3-4 litre içen ben hastasiyim asla maden sususz yaşayamam olmaza olmazsım ama bende galiba artık etki etmiyor
Neraops Ayaz20 günde bende 4 litrede fazla su içen biriyim dediğim gibi sade meyveli deil 6 seneden fazladır iciyorum