Eliffatma0113 Balevlat-2019 yakın olsaydı bana giderdim hiç durmazdim biraz uzak ya en iyisi gideceksen mağazaya gideceksin 😌
Asyanese Eliffatma0113 defalarca abiye aldım takım aldım hiç bir sorun yaşamadım Fatmakılıç butik var abla kardeşler ya da akraba tam hatırlamıyorum ama iki butikten defalarca ürün aldım sorun yaşamadım
Eliffatma0113 Asyanese valla sorun yaşayan çok diye vazgeçtim Google da iyi yazmıyordu puanı düşük oldugu için vazgeçtim
Asyanese Eliffatma0113 bir şey diyemem ben çevremden çok insan aldı ilk defa şikayeti sizden duydum hatta ilgi kısmına direkt ses kaydıyla dönüş yapıyorlar
Eliffatma0113 Asyanese ya canım ben zaten iyi bı site sandım dedim bı Google e yazım yazdım neler neler çok düşük puan verilmiş ve çok geç geliyo eğer yolum düşerse mağazasına giderim bakarım değilse zaten alırım ama internet olduğu için biraz sıkıntı
Tottikim Eliffatma0113 bn abiye sioars verdim ertesi gun hemen geldi. Ama hizli cevap atmiyolrlar. Abiyedede inceydi kumas satendi ic astari olmadgi icin tekrar bi terzi gormesi sart.
adasaripapatya Eliffatma0113 Ben elbise ve tulum aldım bahsettiğiniz gibi geç de gelmedi memnunum yani
Merve Happy41_ Forumumuzda sitenizin/sayfanızın reklamını yapmak veya sitenizin/sayfanızın ziyaret edilmesini istemek yasaktır. Postunuz silinmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Tekrarı halinde hesabınıza askı işlemi uygulanacaktır 🎈
Eliffatma0113 Merve iyide benim sitem değil ki ne alaka herkes nasıl sorduysa ben de sordum yani bunda ne var ki
Eliffatma0113 Eliffatma0113 geçmiş postlar a baktım herkes yazmış ona göre yazdım yani ben bişey anlamadım sadecr fikir amaçli sordum herkes sorarken bişey olmuyirda ben sorarken neden sorun oluyo geçmiş postlarda hep var
yavriyavriii Eliffatma0113 ben bağcılarda kendi mağazasından almıştım çok memnunum deneyerek almıştım çok ilgililerdi