oglumubeklerken Alya3361 evet ama doktorumuz bebeklerde kullanıyor o şekilde yazdığına aldırmayın dedi 4 Ay 2 günlük bebeğim. Ama tadını hiç sevmiyor zorla uykusunda veriyorum .
Alya3361 oglumubeklerken ben iade etmeyi denicem ya eczaneye oceanı severek içiyordu keşke değiştirmeseydim
Esilaminel KaganinAnnesi26 ya bende aldım ama sağlık ocağının verdiğini kullanmak.istemedigim için kendim eczaneden aldim bugün int okudum 1 ml yaziyor.simdi siz kilo olarak hesaplanıyor diyince kafam karıştı.sabah 1 ml olarak verdim bende 4 Ay 20 günlük
Lansinoh Bende bestiron damla aldım en son ona karar verdim içerisinde C vitamini olduğu için emilimi daha kolay bide kilo başına 1damla veriyorum 6 buçuk kilo 6damla veriyorum günlük ve içi daha temizdi hepinize çok teşekkür ederim 🙏🏻
ebruli1 Lansinoh bestiron recetesinde kilo başına iki damla yaziyor ama size doktor mu o şekilde söylemisti?
2103mnl Bu kan damlasını neye göre veriyorlar acaba ilk bebeğim bilmiyorum kansızlık olan bebeğe mi yoksa her bebeğin mi kullanması gerekiyor
KaganinAnnesi26 Esilaminel biraz fazla gelebilir kilo basi 1 damla şeklinde ver bence 1 pompa ver bir de biraz daha damlat her kilo aldığında damla sayısını arttir yoksa etki etmiyor
MucizemVar oglumubeklerken bizede Dr. Önerdi fakat üzerinde 4-10 yaş yazıyor. Kullandınız mı? Yan etkisi oldu mu?
oglumubeklerken MucizemVar doktorumuz o şekilde yazıyor ama bebeklerde de kullanılıyor demişti bize. Ben 1 2 kere kullandım ama bebeğim onu asla sevmedi asla veremiyorum kabul etmiyor. Farklı bisey alıcam haftaya doktora gidince sorucam.