YeniAnneIstanbul benım bebegım kucuk degıl yanı emzırmıyotum daha, hamıleyken 65le doguma gırdım onceden 50-51 oluyordum, sonra verdım kıloları 10 kılo verdım baktım gıtmıyor zayıflama cayı kullandım aralıkta 55,05dım basladıgımda 1 aya 4,150gr gıtdı sonra hep 51 aralıgında gıdıp geldım bu ay bı baktım 53-54 olmusum gıtmıyorda bır turlu dıyorum beklı boyle gıder, baslayalımmı yarın tartılıp?