Zeynep42 bebeğim 5,5 aylık. 2 tatlı kaşığı kaşık maması ve 2 ölçek mama bırakıyorum kaseye. Yeterince kaynamış ılık suyunu koyuyorum ne çok katı ne çok sıvı yapıyorum. Sonra biberona mamanı bırak 1 tatlı kaşığı pekmez koy. Pirinç unu veriyorsan su yerine mamanı hazırla onunla kaynat. Bu şekil canm. Çok basit aslında. Meyve püresi veriyorsan kaç ölçek vermek istersen o kadar koy çok güzel oluyor. Şifa olsun bebeğine 🤗😘