Ogrtmnanne ben yapıyorum 1 ölçek mama 2 tane bebe bisküvisi kendi yaptığım , 2 tane kayısı öğlen veriyorum onu 6.5 aylık bazende sabah 1 ölçek mama yulaf çeyrek yumurta sarısı keçi boynuzu özü , ev yapımı lor karıştırıp veriyorum tabi bu saydıklarımı 3 gün kuralı ile denedim şimdi karıştırıp veriyorum şimdilik küçük olduğu için öğünlerimiz sınırlı birden yadırgamasın diye devam sütü ile karıştırıyorum çünkü iltahlı bir bebek değil bazen de gece devam sütü ve yulaf ile muhallebi yapıyorum