Zehratrzi
Kızıma ilk dozunu 3,5 aylıkken yaptırmıştık.Sonra alerjik dönemimiz başladı huzursuzluk ve bağırsakta sorunlar. 11. Ayına kadar kızımla katı diyete girdik. Doktor ikinci dozu vurdurmadı zaten. Ben bu korku ile birdaha çocuğum olursa vurdurmayacam büyük ihtimal çünkü çok zorlu bir süreç geçirdik.