Senbibak canım 12 çok normal bir değer
yüksek kabul edilecek bir değer değil. Biz 20 ile hastaneye yarışımızı yaptık mavi Işın tedavisi gördük fototerapi dedikleri. 16 saat falan kaldı değerimiz sabah 10a düştü eve geldik 2 gün sonra gittik 13 oldu doktor bana eve git bi saatte bir emzir dedi. Bol bol emzirdim şimdi iyiyiz şüküüüür geçti...