Senbibak Kızlar merhaba ıkı gün önce dr test yaptı 12.06 çıkmış. Bugüne çağırdı gittik tenine baktı. Bugün değil yarın bi daha kan alalım bir artış yok gibi dedi . Nasıl düşcek bu oran
ikikizannesi Senbibak merak etmeyin yukselse simdiye yukselirdi 12 yuksek bi deger degil gozlerine vurduysa son asamasi 15in uzerine cikildgnda fototerapi gerekli
Daisyy Senbibak bilirubin vücuttan idrarla atılıyor. İdrar yapması için de bol beslenmesi lazım. Gerekirse mama takviyesi yapın. Ben sütümü sağıp biberonla verdim ve mama verdim biberonla. 3 saatte bir 60 ml girdi midesine. 15.5 iken ertesi gün 13.5 oldu. Siz biberonla vermek yerine şırınga ile verebilirsiniz. Ml ölçmek bu aşamada önemli çünkü emerken yorulup doymadan uyuyor bebekler ilk hafta.
Nazoliii Senbibak bizde 28 günlüğüz az once bu durumla ilgili post actim troid oldugu icin sarilik yüksek dediler fototerapi bile gördük. Ilac kullanmaya basladik troid icin degerler dusmeye basladi ama sarilik hala 13.5 sütüm var doktorlar mama verinde demiyor ek olarak biberonla veriyorum kendi ozel doktorum olur dedi ama devletteki olmaz diyor anlamadim ya burdakiler mama vermis düşmüş bile sali gunu tekrsr kontrol var bizden hele ne kanlar alindi denesem mi acaba saliya kadar
Farahzeynep Sürekli emzirmen gerekiyor, 3 saatte bir uyanmasa da uyandırarak yedirmen gerekiyor. Yenidoğanların büyük çoğunluğu geçiriyor sarılık biz de 2 hafta çektik, sonra düşmeye başladı 🥺
Senbibak Farahzeynep emziriyorum ilk iki gün emziremedik. İnş yarın ki testte düşmüş olur çıkmış olmaz
Senbibak [silindi] sürekli test mi yaptırcaz peki yani iki gün üç günde bir kan mı alcaklar bebeğimden
Farahzeynep Senbibak inş 🙏 sarılığı tek geçiren şey kilo alması, doktor zaten kontrol edecektir. Biz de emzirme yeterli gelmemişti mama takviyesi ile atlattık ama geçiyor içinizi ferah tutun 🙏
Eylul2018 Senbibak mama takviyesi yap eğer sütün yeterli gelmiyorsa canım biz öle yaptık benim kıxımda 2 ayda ten rengi açıldı. 14 çıkmıştı sonra 8 düştü yavaş yavaş geçti
Yakub_eren Senbibak 21 günlük oldu oğlum 15 den aşağı düşmüyor ve iki günde bi kan alınıyor çok zor yavrumun elleri delik deşik oldu
Tupbebegimm1 Senbibak biz 10 gün gittik geldik maalesef 😔 16 oldu fototerapi aldık düştü sonra tekrar yukseldi, ben emziremiyordum memeyi tutamıyordu. Siz sürekli emzirin 2 saati gecirmeyin
[silindi] Senbibak ya bizde şöyle oldu ilk öğrendik 5 günlüktü kızım sonra 2 3 güne bir kan alındı 1 hafta sürdü en son de muayene ettirdik gerek yok kan aldırmaya yazık bebeğe dedi haftada bir ona kontrole götürdük tabi sık emzirdim ben öylece geçti
Yakub_eren Senbibak 3 gün kaldı kuvezde verildi mavi isik biraz düşünce çıkardılar ama cikinca gene yukseldi 15i geçerse tekrar alıcaz dedi doktor şuan sürekli kan alınıyor haftaya karin ultrasonu cekilcek bide kana idrara bakıcaklar iste
Senbibak Nazoliii canım dilersen dene mamadan sonra bi iki çay kaşığı su vercekmişsin bizim doktor mama verirsen öyle yap dedi
Minikprensannesi Senbibak beyaz ısık altında yatır üstüne sarı ortu ort beyaz ısıklı odada uyusun bol bol süt ver aç kalmasın 1 saatte bir ver karnını doyur yeterki aç kalmasın inşallah bir an önce geçer
Cannsuu Senbibak tek caresi sık sık emzirmeniz. bizimde oyleydi gece gunduz 2 saate bir emzirdim cok zor oldu ama gecti cok sukur bizimki 1 aya yakin surdu. ne kadar cok kaka ve cis yaparsa o kadar erken gecer. cok gecmis olsun
Serrasra Senbibak oğlumunki 18di. Fototerapi aldı. Gece gündüz uyandıra uyandıra emzirmiştim. Geçti gitti. Hiç problem yapma