OncedenGurme Aryakc ben geçtim yaklaşık 3 ay önce. Prima kalitesi ve kuruluğu yok tabii. Önce mıolfix denedim hiç çekmiyordu nedense. Ipıslak kalıyordu. Sonra sleepy denedim, daha iyi gibi molfixten. Gündüz sleepy, gece prima kullanıyorum
ilknur-3 Sleepy kullanıyordum fiyat artınca baby turco ya gectim. Sleepy de sızma daha cok oluyordu. Baby turco ya gectigimden beri hiç sızma olmadı ki 10saate kadar değiştirmediğim zamanlar bile oldu. Hatta baby turco yenilendi o bezlerin arka tarafına gelen yerlerinde katlama payı bırakmıslar cok güzel oldu. Ha bazen bezi gevsek bırakıyorum cok sıkmıyorum rahat olsun diye o arada kaka yaparsa gevsek oldugu için beline kadar gidiyor oda benim hatamdan dolayı. Oglumun teni cok hassas birkac defa bez değiştim pişik oldu o yüzen baby turco da kaldım