Aryakc Merhaba prima kullanıyorum daha önce denemek için moşfix aldım kızıma pişik yaptı . Slepp geçmek istiyorum prima çok pahalı olduğu için , geçiş yapan oldu , pişik olayı falan oldu mu kullananlar var mı ? Sleppy
Themia Aryakc bebekten bebeğe değişiyor denemeden anlayamazsınız kiminde pişik yapıyor kimisinde yapmıyor
Bebeminnie Aryakc hiç beğenmedm slepyi cocuk bir kere çiş yapsa kocaman oluyor poposu, hemde bantları açılıyor kızm cok hareketli olduğu için ve kızarıklık yaptı zaten hemen
Balbocugu Aryakc ayy geçmeee sleepye o kadar sinirliyim ki sabah mail attım . Bu zamana kadar çok memnundum ne zaman bu yeni isimli bezleri çıkardı mahvetti. Geceden beri 3 cü kıyafet değiştirişim giden deterjana mı üzüleyim çocuğumun uykusunu açmasına mı? Her bezde sızdırır mı? Sızdırıyorrrr…
ArdenElif Balbocugu kesinlikle evet çok sizdiriyor birde oğlumu pişik yaptı çocuğun poposunu zor düzelttim
Banaannede Aryakc ben denedim 1 saat durdu kaka bile yapmadan kıpkırmızı yaptı bi daha da kullanmadım. Carrefoursa nın kendi markası olan bez çok daha güzel sleepy den. Hem daha uygun fiyatlı
tineanigra Aryakc sleepy sapıttı. Primadan geçmiştim natural kullanıyordum memnundum taa ki yenilenene kadar. Az da çiş olsa çok da olsa sürekli bezde pamukçuklar oldu molfix e geçtim şuan. Baby turco dan ve bebem natural den memnun kalanlar var küçük paketler alıp deneyin isterseniz
RuzgarMommys Sleepy de ucuz değil ve hep sizdiriyor 2 3 kere şans veriyim dedim yok Aslaa kullanamiyorum. Prima külot bez en iyisi yine ona döndüm