Oglusm Minikkelebegim33 kullanabiliyorsun canım instagramda kadına dmden mesaj at o sana detaylı bilgi verin ne kadar ölçü kullanmak gerek vs
Aysecela Tugbakiliccc35 hergün aç karnına 1 çay kaşığı veriyorum ama bağışıklık için iştah açıyor mu bilmem bazen güzel yiyorlar bazen hiç yemiyorlar
Flyingmom Alerjikkoala benim kullandigimin bir markasi yok ne yazik ki, pazardan aldim organik ürünler satan bir yerden. Bitince Wefood ya da Vitma alicam.
Flyingmom Tugbakiliccc35 ben pazardan almistim bir markasi yok. Denemek icin almistim. Bir dahakine Wefood ya da Vitma dan siparis verecegim sanirim.
Fundish Tugbakiliccc35 pekmezden biraz katı. Arkadasım pastaların üzerini süslersin diye zorla aldırmıştı ama evimin bazgeçilmezdi oldu.