Tugbakiliccc35 ben kullanıyorum ve kullandıktan sonra çok farketti, bebeğim ağzından herşeyi çıkarıyordu şimdi yemeğini baya yiyor ama şöyle bi durum var ki anne sütüne de çok iştahlandı yakamı bırakmıyor, ben işe yaradığını görünce bunla ilgili makaleleri de okudum, diyetisyenim kilo alamayan danışanlarıma da önermeyi düşünüyorum, antioksidan içeriği de çok çok iyi bi de