Cik ay sakın yaptırmayın biz yaptırdık aşıdan sonra hiç uyumaz oldu hayatımız zehir oldu Bi anda. Bağırsak tepkili alerjilerde çok önerilmiyor o aşı. Şikayetleri artırıyor. Bizde bir gaz yaptı anlatamam ilaç falan fayda etmiyor. Ben çok pişmanım yaptırdığıma