tumaypir BM22121 Lc Waikiki outlette yazlık ne bulabildiysem aldım bende yeni sezonlar gerçekten çok pahalı birde bu ara indirimleri falan vardı tamamladım nerdeyse yazlık alışverişini çok şükür 😊
Seymagil Aysun16 bu haftadan sonra ısınacak diyorlar ama bende emin değilim herkes gibi🤷🏼♀️ en iyisi mevsimlik almak
blub96 Seymagil havaya belli olmuyorki halendaha bende kararsizim kisakolli alsam hastalanirmi uzun kollu alsam terlerde yine hastalanirmi veya bunalirmi diye
Minikinmomu 2bebelimom_ bu attığım daha dün sipariş verdim. Büyük olanda kanzin gömlekli ve pantolon takimiydi en küçüğünü almıştım ama olmadı. Terzi bozar diye ellemek istemedim.
BARTUMOM HappyKids bunları aldım hava durumuna göre giydiricem kuzenimin nişanıda var hem ordada giyer
2bebelimom_ Minikinmomu yaa bende ondan sipariş verdim verdikten sonra yorumları gördüm olur inşallah bilemedim ya o kadar da para verdim
Minikinmomu 2bebelimom_ bende bunu aldım kumaşı dokusu harika ama biraz büyük geldi çünkü bebegim 4 ay 16 günlük en küçüğü 6-9 idi
Seymagil 2bebelimom_ bende bunu alacaktım ama yorumlara bakınca vazgeçtim. Geldikten sonra bizimle de paylaşır mısınız ☺️
Bebek0707 2bebelimom_ Nerden aldınız linkini atabilir misiniz çok beğendim güle güle giysin inşallah 😊
2bebelimom_ Minikinmomu benim oğlum da 8 aylık biraz kilolu 12 18 verdim bakalım merakla bekliyorum. Sizde güle güle giydirin inşallah minik paşaya ❤️
Zeynep2779 Malesef alamıyoruz eşim çalışmıyor kurban bayramina inşallah alırız bu bayramda evden giydiriz ne yapalım
yigitinaannesii Mervenur11 Trendyoldan aldım canım. https://ty.gl/l6j75p5em6 ben 220 aldım ama şuan kampanyalardan dolayı 10₺ kupon var
Mervenur11 yigitinaannesii bende sipariş verdiim umarım pişman olmam ya dokusu kumaşı falan güzeldir inşallh 😊
Mervenur11 yigitinaannesii kızım 7 aylık ama 9 aydan başlıyor görünüyo olur mu acaba bit de kumaşo kalıbı nasıl memnun kaldınız mıı
yigitinaannesii Mervenur11 Ben 24 aylık aldım canım. Çok rahat oldu Kızım 20 aylık tüm yaz giyeceğini düşünürsen rahatlıkla olur. Ürün kumaşıda pamuk yüzde yüz biz çok beğendik hatta arkadaşımda çok beğendi hediye olarak alacağım
Mervenur11 yigitinaannesii teşekkür ederiim 9 aylık alsam yeter herAldee 12 de alsam büyük gelir diye düşündüüm