Linaa222 Meyracukurmaraz Evett olmuş tesekkür ederim çok güzeller ama 6 aydan başlıyormuş 3bcuk aylık kızım tuh
Btlylmz HappyKids bugün bir marul 4 küçük domates ve 5 elmaya 50 TL verdim. Bayramlık yazısını görünce aklıma ilk bu geldi. 🤡
Aysun16 Hanımlar benim bir sorum olucak bayramda kısa kollu giymelik hava olur mu yoksa soğuk mu olur emin olamıyorum
Birtekbirciftannesi Aysun16 şurda zaten iki hafta kaldı ne kadar sıcak ola bilir ki bilmiyorum ama ben iki takım aldım uzun kolu ve tişört bide kot ceket😊
Seymagil Aysun16 bu haftadan sonra ısınacak diyorlar ama bende emin değilim herkes gibi🤷🏼♀️ en iyisi mevsimlik almak
Gunes_kiz Aysun16 ben alt kısmı uzun aldım pantolon üzerine tişört aldım. Hava soğursa hırka takarım uzerine diye düşündüm. Siz de öyle yapabilirsiniz
Iremsude Bende aile takimi ariyorum anne baba ogul uygun yollu guvenilir bir site bilen varsa donus yaparsa cok memnun olurum
Mrsanne Deletedmom0099 ben havalara güvenemiyorum siz baya yazlık almışsınız tam ısınmadı hala havalar
Deletedmom0099 Mrsanne serin olursa üzerine kot ceket altına da külotlu çorap giydiricem, perşembeden sonra havalar ısınacakmış zaten
-annesininprensi- Kısa kollu olcaksa altı uzun olmalı ki yağmurluk vs giyilebilir en azından rahat olur içiniz
Minikinmomu başka sipariş etmiştim ama pantolonu biraz büyük geldi kurban da giyeriz diye bunu sipariş verdim 😊
1ana1bebe Hanasaf kabinde denedik hemem baya guzel duruyor likralı borde kumasi valla ben cok begendim, sozede hayırlı olsun gule gule giysin kuzucuk ❤️