sarmaliklahana Prensesannesi38 İstanbuldayız gecen hafta 2 gün kapattık olmadı soguklar başladı geri yaktık ay sonuna kadar yanar. Mayıs da yaslayıp görücez artık 🙄🤕
Arsima19 Prensesannesi38 dunden beri dolu dizgin kis gibi yanıyor . Sanki hiç kapanmayacak yaz gelmeyecek 😕
Sena45_sema Soğuk bacım buralar yağmurlu ev güneş gormuyo küçük bebe var yaniyo valla üşüyüp hasta olmKtansa yansın daha iyi
bencorapkadiniyim Badehandeyldz walla Allah yardımcın olsun ben 1 bebeyle zor baş ediyor um.inan benm eşim aynı akşama kadar evde oturuyor sun dio😬
Badehandeyldz bencorapkadiniyim 1 çocuk ta yorar sıkılır 2 çocukta kıskanıyor istekleri başka ayy dertliyim 🤣
Deletedmom0099 Prensesannesi38 gündüzleri kapatıp geceleri açıyordum ama 3 gündür gündüz de yakıyorum. hava çok soğuk
Liyosunannesi Prensesannesi38 geçen akşam kapattım bende sonunda. Kış baya uzun ve sert geçti ama havalar birden ısındı Muş, tada..