Prensesannesi38 Bugün yakılmadı bizimki , aceba bebeğim gece üşür mü ya erken mi yoksa kapatıldığı iyi mi bilemedim 🤷♀️
Saafie Prensesannesi38 İstanbulda bir kaç gün önce günlerce kapalıydı ama kaç gündür hava soğuk yakıyoruz , güzel havalarda kapatılabilir bence
Ay-Bek Prensesannesi38 evimiz çok sıcak olduğu halde yakıyorum ben de oğlum da hastayız her ay hasta her ay bıktım
mino01 Prensesannesi38 1 aydır kapalı bizde. Adana malüm. Evin içinde hırka ile geziyorum ama öyle ahım şahım soğuk yok.
Prensesannesi38 Prensesannesi38 bizimki merkezi bina kapatınca malesef kapandı 😰 bende gece soğuk olur diye düşüyorum inşallah hasta olmaz kızım
homosapiens Prensesannesi38 merkezi sistem sanırım millet yanlıs anlamıs bızımkı açık ama ben acmıyorum klima felan yok mu açsanız