Oturup uslica duran sakın bebek çok azdır şu dünyada emin olun. Çoğu kişinin bebeği sizinki gibi ki zaten bu çocuklarin dünyayi keşfetmeleri için sürekli hareket halinde olmaları lazım. Yürümeye başlayıp bağımsızlığını ilan edince biraz rahatlıyor insan. Benimki 7 aylık falan bütün evi sürünerek geziyodu işte o zaman ilk ferahlama bı geldi 😄10 aylık siralaaya siralaya gezmeye başladı ki o zaman bile rahatlamaya başladım. Tam yaşında yürüdü ve bence zor günler eskide kaldı. Ha tabi hala zor ama ilk 3-4 aya göre mükemmel zamanlar. Kırıyor dokuyo düşüyor ucuyo ama en azından bir süre oyalanabiliyo 😄 sizin yapmanjz gereken tek şey uyku saatlerini düzenlemek onu yola koymak