Allah bağışlasın 7,5 aylık bir kızım var. Gün boyunca hareket halinde olmak istiyor. Eli ayağı hiç durmuyor. Oturduğu yerde diken var gibi sürekli kıpır kıpır. Yorulmuyor. Emekleme pozisyonu alıyor ama ilerleyemiyor diye sinirleniyor. Kucakta gezmek istiyor sürekli. Hani mutfakta yanımda oynasın ben de bi yemek bulaşık halledeyim ya da iki lokma bi sey yiyeyim desem mümkün değil susmuyor çığlık çığlığa ağlıyor. Yere bırakınca kendini geriye atıyor deli gibi bağırıyor. Tuvalete bile gidemiyorum bazen. Abartmıyorum 24 saat dip dibeyiz. Uykudan nefret ediyor. Aslında öyle mutsuz bir bebek değil kesinlikle ama işte bu haline bi çözüm bulamıyorum. Gece de çok uyanıyor. Sabah en geç 6 buçukta da güne başlıyor. Gündüz uykusu yok gibi bir şey. Artık yetişemiyorum. Ne olur bir bilen söylesin bu kız bi noktada durulur sakinleşir mi? Valla kafayı yicem bakın elim ayağım belim koptu artık. Sinirlerim zaten laçka. Geçiyor diyin lütfen.