Azra58 ozmaanlar 3 bucuk 4 aylıktı. Şuan 3 yaşında. Ama şöyle diyim siz ortamdan uzak durdukça öyle alışacaktır. Biz annemgile eski usul iplerle beşik kurmuştuk. Nefes alamazdık öyle diyim. Kızım durmuyor diye gec giderdim erken kalkardım.ama bakıyorum kaynanamgilde sesi çıkmıyor deli oluyordum.demekki onları daha sık gördiği için orda duruyodu. Bende annemlere abimlere arkadaşıma falan daha sık gitmeye başladım. Özellikle çocuklu yerlere. Sonradan tanıdı alıştı.hele de şu son 1 senedir ne zaman annemlere gitsem teyzemde bize gelsin diye ağlıyor.kaynanam alt katımda oturuyor biz bir yere giderken kızımı çağırıyor, yok biz dayımgile gidicez anneannemgile gidicez diyor kaynanama 🤣 çok seviyor abimin çocuklarını sayısını teyzesini falan. Yani siz uzak tutmayın öyle alışmasın