Azra58 Kızlar dün iftara davetliydik eltime gittik kizimla ben babasi iste oldugu icin hep tekiz annemle babam geliyor genel de onlari taniyor sanirim.Dun eltimde kapidan girdik kayinvalidem gorumcem falanda vardi biraz kalabaliktik kapidan girer girmez aglamaya basladi ve asla susmadi emzirmeye calistm uyutmaya calstik biraz uyudu sonra gene ayni kiyameti kopartiyor😞 bir yere gidemez olduk etinden parca aliyormuscasona bagriyor agliyor huzursuz oluyoruz korkuyor sanrm kalabaliktan sevebi nedir bilemedik 4 ay iki gunluk atak donemi dedim ama gecen seferde aynisini yapti sizde oluyor muydu ne zaman gecer ya sebebi neydi bilemedik uzuluyoruz tabi yine de kayinvalidem falan sevemedi tam anlamiyla herkesi mum etti😂herkes onun icin cabaladi ama asla susmadi hic susmadi
homosapiens Azra58 evet olmaz mı bız de kahvaltıya gıtmıstık arkadaslarla dısarıya cafenın kapısından gırdık basladı aglamaya gerı dönmüştük😁😁suan 15 aylık dısardan eve gelmk ıstemıyor
2209 Azra58 yavaş yavaş kalabaliga alıştırmakta fayda var. Nizde 6 aylik olduk dun kalabaliga girdi sıkıldı ama alismalari laizm. Ömür boyu tek takilcak değiliz ya :))
Betul43_ Azra58 Canım çarşı gezin sana misafir gelsin yada düğünleriniz varsa oralara götür kalıbalığı başka türlü alışmaz diye biliyorum yanlış anlaşılmasın biz öyle düzeldik
Leylaa_ Azra58 Kızımda ilk zamanlar öyledi. Ama simdi 11 aylık olacak çok şükür kalmadı o kadar az gördüğü ve tanımadığı kişiler kucagina aldığı zaman ağlıyor
Azra58 Betul43_ dogru diyorsun bir de asla susmadi yaa bende kucuk daha korkmus olabilecegini dusundum yeni teni abmlere falan gitmeye baslamistik havalar duzeldi diye aslinda kucaga falan aldigimizda da aglamazdi avm de falan gezimdigimizde baya baya dun hastaligi falan var sandik korktuk ya catladi resmen
Azra58 Dilaylaa gecici yni degil mi ay insallah gecer zaten emmesi de azalmadi cok 4 aylik ama emzik de tutmadi oyalaniyor mememle birakmiyor😂 1 saat falan idare edebiliyorum zorluyor beni her acidan valla😇
Betul43_ Azra58 aynen canım diş dönemlerinde öyle ağlamalar yada bir yerleri ağrıdı mı oluyor ya düzelcekler inşallah geçiçek bu zamanlar
gulay-34 Azra58 hoşgeldin yalnızlar kulübüne biz artık iftara gitmiyoruz kimseye. Çünkü pişman oluyoruz yalnizliga alıştığı için kalabalık ortamda uyaran fazlalığından yapiyolar 4ay 21 günlük olarak bizde hala aynıyız gittiğim yerde zaten iftar sofrasına oturamiyorum uyutmakla ya da susturmakla uğraşıyorum
Leylaa_ Azra58 Çok sık dışarı çıktık park veya avm ev gezmesi o şekilde alıştı . 8 aya kadar sürmüştü simdi iyi çok şükür
gulay-34 Azra58 2 saat önce halasoyla konuştum bu çocuğu ne zaman sevebilcez diyo herkes aynı şeyden sikayetci
2cocukannesi__ Azra58 benim oğlum tek büyüyor ben ve oğlum varız evde babasi zaten geç geliyor geçen pazar k.v. gittim ev kalabalıktı çocuk kokrtu ne yapacağını şaşırdı hemen aldım kucagima sakinlestirdiim ama hep bir huzursuz ve uyku düzeni bozuluyor 1 günde belki çok abartıyorsun falan diyorlar ama eve geldiğimde hep huysuz oluyor yapcak birsey yok biz böyle mutluyuz bebek arabasına koyar gezerim disarlarda eve gelirim bebeğim düzenini oluşturmuş kuzenim çağırıyor gitmiyorum kimsede bana gelmesin çünkü bebeğim hep uyumak istiyor uykucu şirin odadan çıkamıyorum oyuzden herkez keyfine bizi rahat bıraksınlar diyorum en azından 1 yaşına falan gelse 2 saat uyur 1 saat sonra uykusu geliyor yatirmaz isem kıyamet kopar bisver gitme sende 🤣
Azra58 2cocukannesi__ eevt bende gitmek istemiyorum zaten uyku duzenin30dk bile olsa evini tanior yadirgiyor bende bebk arabasiyla gezdiriyorum bi sakincasi yok ama huysuzlugi var ya neyse illaki gececek
Sevimliayicik Azra58 Bizde de tam tersiydi o dönemde eve girince yapıyordu huzursuzluk gezmede giki cikmiyordu 😅 bebekdden bebeğe değişiyor işte gayet normal yani zamanla geçiyor
Findiks Ben 7 aylıkken nisana gittik. İlk 5 dakika iyiydi sonra çığlık kıyamet asla susmadı. Disariya çıkardık ,arabayla turladik. Baktık olmuyor nişan sahibinin evine gittik 😃 iftarada 1 gün gittim boyumun ölçüsünü aldım daha gitmiyorum