Nisakus25 bence iyi almış . Bizimkide 1 kilo almıştı sadece anne sütü alıyordu ama ilk ay ilkgünlerde sütüm gelmedi mama vermiştim 30-40cc falan gün içinde . Ama sonrası hep anne sütü alıyor. 6aylık oldu iki ayda zorla 1 kilo almış. 4.aydan sonra yavaşladı diş ağrısından dolayı sanırım az emiyor 🤔 ama sizinde iyi almış zaten 500 gr üstü alıyorsa aylık doktorlar iyi diyor.