Nisakus25 Selam kızlar bebeğim 2800 doğdu 3600 olmuş 28 günlük ilk kızım 2900 doğmuştu bir ay sonunda 4 buçuk olmuştu neden böyle az kilo aldı acaba Sizin bebişler ilk ay kaç kilo aldı? Neyle besleniyor?
Elfvli Nisakus25 ilk ay 750 gr aldı. Kizim 2600 doğdu. Simdi iki aylık ysrin kontrolü var. Bu ay daha iyi bacakları kolları baya toparladı gibi. 500 gr ile 1 kg arasi iyi diye biliyorum. Bence az değil.
herseyguzelolacakk Nisakus25 emmedi yani sağarak verdim meme reddi vardı. Saat başı 30-40 cc falan içiyodu. Şimdi 2 yaşına girecek ☺️
Balim38 Nisakus25 ilk ay 350 gr almıştı ben sanıyodumki beş dakika emip doyuyorlar meyerse öyle değilmiş en az 1 saat emmesi lazımmış bide mama vermem diye diretmiştim kilosunu öğrenince çok ağlamıştım meme artı mama veriyorum. O günden sonra asla geceleri uyumadım günde 3 saat uykuyla duruyorum bebeğim 4 buçuk aylık ve akranlarına yetişti 🥰 hala geceleri uyumuyorum besliyorum sizde sürekli 2 saatte bir besleyin
sibellllo Nisakus25 1250 almıştı ilk ay sonra aynı oranda devam etti süt kalitesini arttıran yiyecekler yiyin baya işe yarıyor
sibellllo Kevser99 yumurta,yoğurt,ceviz,badem,tahin,incir (özellikle tahin ve incir çok iyi ) dahası da vardır illaki ama tahin ve incir sütü baya yağlandırıyor
Kendineanne Nisakus25 gayet normal almış burada herkesin söylediğine bakarsanız çocuk gelişmiyor sanırsınız. Genetik faktör önemli iki saatte bir emzirmeye çalışın saat başı emerse mide sindiremediği için hemen hem gaz yapar hem reflü yapar. Benim bebeğim de iki aylık olacak 22 sinde inşallah. Geceleri de uyandıkça veriyorum artık.
Kendineanne Nisakus25 çiğ ceviz badem sütü yağlandırıyor tabi hayat pahalı bunları yapamıyorsan imomlatte diye bir kapsül var onu kullanabilirsin ben kullanıyorum. Bir de laktozsuz sütü kaynat içine kimyon koy iç süte aroma veriyormuş doktorum söyledi benek de severek içer gazını da alır kimyon dedi
sevim_kos Nisakus25 bence ilk bebeğin çok almış. Lçtü bişey olarak söylemiyorum yanlış anlama. Ama haftada 150-200 Gr yeterli diye biliyorum. Sıkma canını yani bir elin parmakları bir değil kardeşler de aynı olmaz tabi
Kendineanne zlmakkaya41 bir kere içiyorum bol suyla evet arttırdı ama bir anda olma düzenli kullan faydasını görürsün ayrıca sütün kalitesini arttırıyor su gibi değil de sıkınca anlarsınız zaten renginden yağlandırıyor besleyici yapıyor besleyici sütün 100 cc ile su gibi sütün 100 cc si aynı değil demişti doktorum. Gelişimini takip edin bebeğinizin. Bir de e bebek moms tea teneke kutularda onlar da iyi gelmişti bana